close
很有寓意,記得看到最後一張喔! 

 
   
 


 


 

Lord,it's too heavy!
我的上帝,主啊…這實在太重了!
Please cut if down a little!
如果可以請讓我切掉一些!

 

 
(愉快輕鬆的口哨聲…漸漸追上許多同行者)



 

 
Lord,please cut it down a little more
我的上帝,主啊…請讓我再切一些掉,
I'll be able to carry if better
我將能夠搬運很容易。


 

 
Lord,thank you so much...
我的上帝,非常感謝…


 
(愉快輕鬆的口哨聲…領先許多同行者)



 
哎唷?


……

 
Let's use this as a bridge and cross over...
我們使用這來當作橫渡懸崖的橋梁…


 
Ann! it's too short I can't cross...
嗯!這實在太短了!我無法越過去!


 
   

No Pain No Gain…
Accept the Pain, Future will be Fruitful…
沒有辛苦努力,就沒有獲得,
人在努力辛勤之下,在未來將是卓有成就的...
 
 
Don't feel the work you are doing is pain, because there will be always a reason for that pain or work.
不要認為你所做的事是痛苦的, 你所承受的苦或工作每一件永遠都有它的理由!!
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    優優部落格 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()